Biljouren Däckcenter i Åkersberga AB

Biljouren Däckcenter i Åkersberga AB

Biljouren Däckcenter i Åkersberga AB

Välkommen till Biljouren Däckcenter i Åkersberga. Biljouren är ett familjeföretag som grundades 2000 av Lars Treser. I april 2019 blev vi den första verkstaden inom Volkswagen Group Sverige att bli godkänd inom konceptet Godkänd Bilverkstad. Vi blev även utsedd till årets verkstad 2019 på Motorgalan.

4.3 Rating-Star Rating-Star Rating-Star Rating-Star Rating-Star-Half


Sågvägen 8
840 40
Åkersberga
Få vägbeskrivningar
08 540 85 000
Måndag
07:00 - 17:00
Tisdag
07:00 - 17:00
Onsdag
07:00 - 17:00
Torsdag
07:00 - 17:00
Fredag
07:00 - 17:00
Lördag
STÄNGT
Söndag
STÄNGT

Komma i kontakt

Om du har några frågor eller vill komma i kontakt, klicka på knappen nedan för att skicka ett meddelande till oss så återkommer vi så snart som möjligt.

Kontakta oss

Läs vad våra kunder tycker

Ida Sjödin under den senaste veckan

"Kan varmt rekommendera Biljouren. Riktigt duktiga på deras jobb. Super trevlig personal."

johan andersson under den senaste veckan

"På genomresa och behövde service. Fick en rätt snabb verkstadstid. Bemötande av personal vid bokning, lämning och hämtning var riktigt bra, proffsig och trevlig. Sedan var det ett plus i kanten att bilen var uppladdad vid hämtning. Precis så här skall man hantera kunder. Rekommenderas."

Michael Zandin under den senaste veckan

"Rekommenderas starkt."

Stefan Nord under den senaste veckan

"Det bra: Hög service/kvalitet Tar sig tid och ger all information via samtal Felsöker bilen parallellt med jobbet och meddelar eventuella fel/problem Gör extra jobb gratis om felet inte är avhjälpt i första försöket Erbjuder hämta/lämna tjänst även om den fungerar sådär. Det dåliga: Minst en månads väntetid Du får bara prata med telefonist så missförstånd händer hela tiden Dyrt Kan inte komplexa fel, lämna då till märkeverkstad eller experter på just det området"

Raian Heer under den senaste veckan

"Kvinnan i kundmottagning skulle bytas ut"

Raia Heer för 3 månader sedan

"Kvinnan i kundmottagning skulle bytas ut"

Fredrik Stenström under den senaste veckan

"Alltid bra, trevliga och serviceminded"

Mats Taube under den senaste veckan

"Biljouren OK, men dyr. VW snål med reklamation, har passerat garantitiden med endast 7 mån och få mil. Dåligt!! Biljouren tar ekonomiskt ansvar för det som VW inte har råd med. 5 stjärnor till Biljouren!"

Mario Hallsenius under den senaste veckan

"Mycket kunnig, supertrevligt bemötande Tommie⭐⭐⭐⭐⭐"

Maxizor under den senaste veckan

"Trevliga, ärliga, kompetenta!"


Tjänster vi erbjuder

Däckhotell icon Däckhotell
Polera Lyktor icon Polera Lyktor
Nitrogenfyllning icon Nitrogenfyllning
Elektronisk Diagnostik icon Elektronisk Diagnostik
Servicebil icon Servicebil
Montering icon Montering
Byte Av Bromsvätska icon Byte Av Bromsvätska
Däckreparation icon Däckreparation
Hjulinställning icon Hjulinställning
Reparation Av Vindruta icon Reparation Av Vindruta
Fordonsservice icon Fordonsservice
AC-Desinfektion icon AC-Desinfektion

Faciliteter vi tillhandahåller

Kundtoalett icon Kundtoalett
Tillgänglighet för funktionsnedsatta icon Tillgänglighet för funktionsnedsatta
Gratis WiFi icon Gratis WiFi
Kaffehörna icon Kaffehörna
Kundmottagning icon Kundmottagning

Alla verkstäder i First Stops nätverk är medlemmar i följande branschorganisationer:

SFVF logo
Svenska Däckföreningen Logo
Tillbaka till toppen